 |
Daca ati cumparat
deja aplicatia Invest Manager, pentru a vă putea sta la dispoziţie în
continuare dispunem de telefoanele fixe 0264/592520 sau 598451 şi mobil
0723 719128, în regim de lucru luni - sâmbătă între orele 9 – 19, precum
şi de adresele de e-mail
invest@rdslink.ro ,
investpromo@hotmail.com la care
se pot comunica incidentele aparute în exploatare. Pentru rezolvarea
incidentelor vă propunem următoarele forme de contracte de asistenţă:
- contract minimal,
prin care punem la dispoziţia utilizatorului instrumente de depanare
operativă a incidentelor apărute în exploatarea produsului şi de
prezervare a datelor proprii ale acestuia, deplasarea personalului
nostru de specialitate la sediul utilizatorului pentru rezolvarea
incidentele mai grave contra taxa de deplasare, prezentarea
calculatorului pentru diagnostic la sediul executantului fără
perceperea de cheltuieli suplimentare, reduceri de preţ de până la 50%
la achiziţionarea de versiuni noi ale sistemului în funcţie de perioada
de colaborare.
Termenul maxim de rezolvare a incidentelor, dacă nu sunt rezolvate
imediat, este de maximum 48 ore de la notificare.
Valoarea contractului de asistenţă tehnică este de 10 EUR/luna pentru
primul calculator si 5 EUR/luna pentru urmatoarele (exclusiv TVA),
plătibili semestrial la cursul de referinţă al BNR
-
contract normal, prin care punem la
dispoziţia utilizatorului instrumente de depanare operativă a
incidentelor apărute în exploatarea produsului şi de prezervare a
datelor proprii ale acestuia, deplasarea personalului nostru de
specialitate la sediul utilizatorului pentru rezolvarea incidentele mai
grave fara taxa de deplasare, prezentarea calculatorului pentru
diagnostic la sediul executantului fără perceperea de cheltuieli
suplimentare, reduceri de preţ de 50% la achiziţionarea de versiuni noi
ale sistemului indiferent de perioada de colaborare.
Termenul maxim de rezolvare a incidentelor, dacă nu sunt rezolvate
imediat, este de maximum 48 ore de la notificare.
Valoarea contractului de asistenţă tehnică este de 30 EUR/luna pentru
primul calculator si 5 EUR/luna pentru urmatoarele (exclusiv TVA),
plătibili trimestrial sau semestrial la cursul de referinţă al BNR
-
contract maximal, prin care punem la
dispoziţia utilizatorului instrumente de depanare operativă a
incidentelor apărute în exploatarea produsului şi de prezervare a
datelor proprii ale acestuia, deplasarea personalului nostru de
specialitate la sediul utilizatorului pentru rezolvarea incidentele mai
grave fara taxa de deplasare, prezentarea calculatorului pentru
diagnostic la sediul executantului fără perceperea de cheltuieli
suplimentare, instalare gratuită de versiuni noi ale sistemului
indiferent de perioada de colaborare, includere în versiunile ulterioare
a unor cerinţe ale utilizatorului care nu contravin legislaţiei în
vigoare sau structurii de date ale aplicaţiei. Prin anexă la contract se
pot stabili şi alte domenii sau condiţii speciale de derulare a
activitaţii de asistenţă tehnică.
Termenul maxim de rezolvare a incidentelor, dacă nu sunt rezolvate
imediat, este de maximum 24 ore de la notificare. Valoarea contractului
de asistenţă tehnică este de 50 EUR/luna pentru primul calculator si 5
EUR/luna pentru urmatoarele (exclusiv TVA), plătibili lunar, trimestrial
sau semestrial la cursul de referinţă al BNR
|
|