invest promotion s.r.l.

[ Invest Manager ]     

administrare investitii  

 
 

  Cluj-napoca, Str. Aviator Badescu nr. 37

 Telefon: 0264 592520   

 

 Asistenta >>
 

  Daca ati cumparat deja aplicatia Invest Manager, pentru a vă putea sta la dispoziţie în continuare dispunem de telefoanele fixe 0264/592520 sau 598451 şi mobil 0723 719128, în regim de lucru luni - sâmbătă între orele 9 – 19, precum şi de adresele de e-mail invest@rdslink.ro , investpromo@hotmail.com  la care se pot comunica incidentele aparute în exploatare. Pentru rezolvarea incidentelor vă propunem următoarele forme de contracte de asistenţă:

- contract minimal, prin care punem la dispoziţia utilizatorului instrumente de depanare operativă a incidentelor apărute în exploatarea produsului şi de prezervare a datelor proprii ale acestuia, deplasarea personalului nostru de specialitate la sediul utilizatorului pentru rezolvarea incidentele mai grave contra taxa de deplasare, prezentarea calculatorului pentru diagnostic la sediul executantului fără perceperea de cheltuieli suplimentare, reduceri de preţ de până la 50% la achiziţionarea de versiuni noi ale sistemului în funcţie de perioada de colaborare.

   Termenul maxim de rezolvare a incidentelor, dacă nu sunt rezolvate imediat, este de maximum 48 ore de la notificare.

   Valoarea contractului de asistenţă tehnică este de 10 EUR/luna pentru primul calculator si 5 EUR/luna pentru urmatoarele (exclusiv TVA), plătibili semestrial la cursul de referinţă al BNR

- contract normal, prin care punem la dispoziţia utilizatorului instrumente de depanare operativă a incidentelor apărute în exploatarea produsului şi de prezervare a datelor proprii ale acestuia, deplasarea personalului nostru de specialitate la sediul utilizatorului pentru rezolvarea incidentele mai grave fara taxa de deplasare, prezentarea calculatorului pentru diagnostic la sediul executantului fără perceperea de cheltuieli suplimentare, reduceri de preţ de 50% la achiziţionarea de versiuni noi ale sistemului indiferent de perioada de colaborare.

   Termenul maxim de rezolvare a incidentelor, dacă nu sunt rezolvate imediat, este de maximum 48 ore de la notificare.

   Valoarea contractului de asistenţă tehnică este de 30 EUR/luna pentru primul calculator si 5 EUR/luna pentru urmatoarele (exclusiv TVA), plătibili trimestrial sau semestrial la cursul de referinţă al BNR

- contract maximal, prin care punem la dispoziţia utilizatorului instrumente de depanare operativă a incidentelor apărute în exploatarea produsului şi de prezervare a datelor proprii ale acestuia, deplasarea personalului nostru de specialitate la sediul utilizatorului pentru rezolvarea incidentele mai grave fara taxa de deplasare, prezentarea calculatorului pentru diagnostic la sediul executantului fără perceperea de cheltuieli suplimentare, instalare gratuită de versiuni noi ale sistemului indiferent de perioada de colaborare, includere în versiunile ulterioare a unor cerinţe ale utilizatorului  care nu contravin legislaţiei în vigoare sau structurii de date ale aplicaţiei. Prin anexă la contract se pot stabili şi alte domenii sau condiţii speciale de derulare a activitaţii de asistenţă tehnică.

   Termenul maxim de rezolvare a incidentelor, dacă nu sunt rezolvate imediat, este de maximum 24 ore de la notificare.  Valoarea contractului de asistenţă tehnică este de 50 EUR/luna pentru primul calculator si 5 EUR/luna pentru urmatoarele (exclusiv TVA), plătibili lunar, trimestrial sau semestrial la cursul de referinţă al BNR

 

 

 

invest promotion s.r.l. copyright (c) 1992 - 2003